SÖZLEŞME

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

ALICI, işbu Ön Bilgilendirme Formu'nu elektronik ortamda kabul ederek, taraflar arasında akdedilecek olan mesafeli satış sözleşmesinin akdinden önce, satıcı iletişim bilgileri, siparişi verilen ürünlerin özellikleri, vergiler dahil ürün fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerinin SATICI tarafından kendisine tam, doğru ve eksiksiz bir şekilde sağlandığını teyit etmektedir.

MADDE 1. SATICI BİLGİLERİ

ÜNVANI : EVSEREN DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI TİC.LTD.ŞTİ.
MERKEZ ADRESİ :
Uğur Mumcu Mah. Uğur Mumcu Cad. Eski Edirne Asfaltı No:622
TELEFON : 0212 668 68 55
E-POSTA ADRESİ : [email protected]
MERSİS NO : 0383040346700019


MADDE 2. ALICI BİLGİLERİ

ADI SOYADI: ………….
ADRESİ: …………..
TELEFON: …………….
E-POSTA ADRESİ: ………….

ALICI, işbu maddede verdiği bilgiler durumunda in doğru ve kendisine ait olduğunu kabul eder. Verilen adres bilgileri ile ALICI'ya ulaşılamaması SATICI'nın sorumluluğu bulunmayacaktır ve bundan dolayı tüm sorumluluk ALICI'ya ait olacaktır.



MADDE 3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER

Mesafeli satış sözleşmesine konu olan ürün/ürünlerin adı, kodu (cinsi, türü, modeli, rengi), miktarı, satış bedeli aşağıdaki gibidir:

ÜRÜN

BİRİM FİYAT (TL)

ADET

TOPLAM (TL)

……………………

………….

……..

ÖDEME TOPLAMI (KDV DAHİL)

…….



MADDE 4. TESLİMAT DETAYLARI

ÜRÜN, ALICI'nın belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, paketlenmiş ve sağlam olarak teslim edilir. Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir. ÜRÜN, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Adalara, denizaşırı yerlere ve Yurtdışına teslimat yapılamamaktadır.

NAKLİYELİ ÜRÜNLER TESLİMATI: Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda teslimat için uygun haftanın belirlenmesi için SMS ve e-posta yoluyla ALICI’ya ulaşılır. Kesinleşmiş teslimat tarihi, ALICI tarafından seçilen 7 günlük aralıktan SATICI’nın belirleyeceği bir güne planlanır. Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz. Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir. ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI ekstra nakliye ücreti talep eder. Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz. Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda ALICI tarafından belirtilmesi gerekir. Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.

KARGOLU ÜRÜNLER TESLİMATI: Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır. Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir. ALICI, ÜRÜN'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir.


KURULUM SATIN ALMA OPSİYONLU ÜRÜNLER HİZMETİ TESLİMATI: Kurulumu müşteriye ait olan ürünlerde ek kurulum hizmeti satın alınmış ise ÜRÜN teslim edildikten en geç yedi (7) gün içerisinde kurulum hizmeti planlanır. Planlanan hizmet tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz. Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir. Ek kurulum hizmeti alınan ürünün, kurulum hizmeti gelmeden önce açılıp kontrol edilmesi ALICI’nın sorumluluğundadır. Kurulum hizmetinden önce üründe bir kusur varsa tamamlanmış olması önemlidir. Ek kurulum hizmeti ile kurulmuş ürünlerin iadesi durumunda ürünün yeniden demonte yapılması ALICI’ya aittir.

Ürünün montajının ALICI tarafından yapılması gerektiği hallerde, montaj talimatları doğrultusunda hareket edilmeyerek ürünün montajı yanlış yapılmış veya ürüne zarar verilmiş ise montaj sebebiyle ortaya çıkan sonuçlardan SATICI sorumlu tutulamaz.

MADDE 5. CAYMA HAKKI VE BU HAKKIN KULLANILAMAYACAĞI HALLER

5.1. ALICI, sipariş verdiği ve işbu Ön Bilgilendirme ile onayladığı ürün/ürünlerin kendisine veya bildirdiği adreste bulunan kişiye tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ilgili mevzuat uyarınca kendisine tanınan cayma hakkını kullanabilir. ALICI'nın cayma hakkını kullanabilmesi için bu süre içerisinde SATICI'ya yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak bildirimde bulunması, ürün/ürünlerin 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanmış olan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nde belirlenen cayma hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması veya mutat kullanım dışında ürünün yeniden satışa sunulmasını engelleyecek nitelikte bir hasara uğramamış olması ve bu şekilde kullanılmamış olması şarttır.



5.2. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde, tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün; birden fazla parçadan oluşan mallarda, ALICININ veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.

5.3. Sipariş öncesinde ALICI'nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, değişiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ile ilgili olarak cayma hakkı kullanılamayacaktır. ALICI, cayma hakkını “Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik” te düzenlenen hususlar birlikte aşağıdaki sözleşmeler ve bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla benzer sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır:
- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
- ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler,
- Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,
- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

5.4. ALICI tarafından cayma hakkının, ürünlerin kendisine teslimini takip eden 14 (on dört) günlük süre içerisinde yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI'ya bildirimde bulunmak suretiyle kullanması durumunda, SATICI, ürün/ürünleri ilk satıldığı haliyle yani demonte edilmiş olarak fatura aslı ile birlikte teslim almakla yükümlüdür. ALICI, ürün/ürünlerin tesliminden önce de cayma hakkına haizdir. ALICI cayma süresi içinde ürün/ürünleri, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olup, ALICI ürün/ürünlerin bedelinde meydana gelen değer azalmasını tazmin etmekle yükümlüdür. SATICI, cayma hakkının kullanılması nedeni ile ALICI'nın iade edeceği ürün/ürünleri SATICI'nın anlaşmalı olduğu nakliye şirketi aracılığıyla ve SATICI ile önceden mutabık kalınmak sureti ile belirlenecek zamanda (tarihte) alacaktır. SATICI'nın işbu Sözleşme'nin onaylandığı tarih itibariyle anlaşmalı olduğu Kargo Firmasının öğrenilebilmesi için SATICI ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. ALICI'nın iade edeceği ürün/ürünleri kendi tercih ettiği SATICI'nın anlaşmalı olmadığı nakliye şirketi aracılığı ile göndermesi durumunda nakliye bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır. Şirket iadelerinde, iade faturası düzenlenme zorunluluğu bulunmaktadır. ALICI cayma hakkı ve anlaşmalı kargo firmaları hakkında bilgi için 0212 668 68 55  no'lu telefondan veya [email protected] e-posta adresine e-posta gönderebilir.

5.5. Cayma hakkının kullanılması halinde, ürün/ürünlerin bedeli ve nakliye masraflarını, ürün/ürünlerin cayma hakkının SATICI'ya ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ALICI'nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ALICI'ya iade edilir.

5.6. ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı SATICI'ya ulaştırmak üzere SATICI’nın belirteceği adrese geri göndermek zorundadır.

MADDE 6. BAŞVURU

Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın belirlediği parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilmektedir.

MADDE 7. BİLGİ

7.1. İşbu Ön Bilgilendirme Formu'nda yer alan bilgiler, kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyiniyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

7.2. Mesafeli satış sözleşmesinin ve ön bilgilendirme formunda yer alan Alıcı'nın bazı kişisel bilgilerini (ad-soyad, telefon,TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) Satıcı veri sorumlusu sıfatıyla saklamaktadır.

Satıcı, işbu sözleşme ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da alışveriş aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, TC Kimlik Numarası, adres, e-mail adresi, doğum tarihi gibi bilgileri; gerektiğinde Alıcı ile temas kurmak için kullanabilir veya işbu bilgileri depolayabilir veya işleyebilir. Kişisel Veriler aynı zamanda Satıcı’nın süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapması, veri tabanı oluşturma, pazar araştırmaları ve iletişim/pazarlama faaliyetleri yapmak için, Satıcı’nın işbirliği içinde olduğu firmalara da aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir. Alıcı, Satıcı’nın belirtilen amaçlarla işbirliği içinde bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, üyelerin kişisel verilerini iletmesine, işlenmesine ve depolanmasına 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında açıkça onay verdiklerini beyan ve kabul eder.

Alıcı; dilediği zaman Kanun kapsamında Veri Sorumlusu Satıcı'ya başvurarak kendisine ait kişisel verilerin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenen kişisel verileri varsa bunlara ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eğer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kişiden bu düzeltmenin istenmesini talep etme, kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eğer aktarım yapılmışsa bu talebin aktarılan üçüncü kişiye iletilmesini isteme, İşlenen verilerin neticesinde kişi ile ilintili olumsuz bir sonuç çıkmasına itiraz etme, Kanun’a aykırı veri işleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını yasalar çerçevesinde talep etme hakkına sahiptir.

ALICI

Ad Soyad: …………..
Email: …………..
Tarih : …………..



MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1. TARAFLAR

1.1. SATICI

Unvanı: EVSEREN DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI TİC.LTD.ŞTİ. (“EVSEREN”)
Adresi: https://www.evseren.com.tr/kvkk-aydinlatma-metni
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0212 668 68 55
Fax: 0212 668 68 55
Mersis Numarası: 0383040346700019



1.2 ALICI:

Adı/soyadı/Unvanı: …………..
Adresi: ………….
Telefon: …………..
Email: ………….
Tarih : ………….



2. TANIMLAR

a) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özel olarak üretilen ve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilen koltuklar, ahşap malzeme özelliği değiştirilen mobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan ürünler, özel ölçü üretilen ürünler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN kategorisine girer.
b) STANDART ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özellikleri değiştirilmeyen ürünlerdir.
c) NAKLİYELİ ÜRÜN: ÜRÜN teslimatının EVSEREN nakliye ekipleri tarafından gerçekleştirildiği ürünlerdir.
ç) KARGOLU ÜRÜN: ÜRÜN teslimatının anlaşmalı kargo firmalarıyla gerçekleştirildiği ürünlerdir.
d) TEŞHİR ÜRÜN: EVSEREN MAĞAZA’larında sunulan ürünlerdir.
e) SANAL POS: EVSEREN MAĞAZA’larında bilgisayar ortamında yapılan kredi kartı ödeme metodunu ifade eder.
f) MOBİL POS: EVSEREN MAĞAZA’larında bulunan kredi kartı ödeme terminallerini ifade eder.
g) İNTERNET SİTESİ: www.evseren.com.tr internet sitesini ifade eder.
h) MAĞAZA: Satışın yapıldığı EVSEREN mağazasını ifade eder.
ı) ALICI: ALICI veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişi

3. KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya www.evseren.com.tr uzantılı web sitesinin, aplikasyonunun ve buna bağlı tüm uygulamaların (“İnternet Sitesi”) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Ön Bilgilendirme Formu ve internet sitesinde nitelikleri ve satış bedeli belirtilen ürünlerin (“Ürün”) sunumu ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince Taraflar’ın karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.


4. ÜRÜN

Sözleşme konusu ürünün veya hizmetin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve temel nitelikleri aşağıdaki şekildedir.

ÜRÜN

BİRİM FİYAT (TL)

ADET

TOPLAM (TL)

………………

…………….

ÖDEME TOPLAMI (KDV DAHİL)




5. ÖDEME ŞEKLİ

5.1. KREDİ KARTI İLE ÖDEME

a) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde İNTERNET SİTESİ’nde alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.
b) ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.
c) ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda İNTERNET SİTESİ’nde kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.
ç) ALICI’nın taksit seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planının oluşturulması ALICI bankasının inisiyatifindedir.
d) Diğer yandan vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
e) ALICI'nın kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde ALICI bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. ALICI'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde ALICI borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
f) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi sırasında verilecek kart bilgilerinin doğruluğundan sorumlu olacaktır.
g) Kredi kartı ile ödeme yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, kartın hamili haricinde bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır.

5.2. HAVALE/EFT İLE ÖDEME

a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde SATICI’nın banka IBAN bilgileri ALICI ile İnternet Sitesi üzerinden paylaşılacaktır.
b) ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin SATICI banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır. ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş numarasını yazmalıdır.


5.3. SESLİ YANIT SİSTEMİ İLE ÖDEME

a) Telefon ile yapılan satın alma işlemlerinde ALICI ödeme için sesli yanıt sistemine yönlendirilecektir ve ödemeyi yapmak için istenilen kredi kartı bilgilerini tuşlayacaktır.
b) ALICI, sesli yanıt sistemiyle ödemeyi gerçekleştirdiğinde kendisine bilgi verilecektir.


6. TESLİMAT

a) ÜRÜN, ALICI'nın belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, paketlenmiş ve sağlam olarak teslim edilir.
b) Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir.
c) Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir.
d) ÜRÜN, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
e) Adalara, denizaşırı yerlere ve yurtdışına teslimat yapılamamaktadır.

6.1. NAKLİYELİ ÜRÜNLER TESLİMATI

a) Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda teslimat için uygun haftanın belirlenmesi için SMS ve e-posta yoluyla ALICI’ya ulaşılır. Kesinleşmiş teslimat tarihi, ALICI tarafından seçilen 7 günlük aralıktan SATICI’nın belirleyeceği bir güne planlanır.
b) Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.
c) Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.
d) ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI ekstra nakliye ücreti talep eder.
e) Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz.
f) Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda ALICI tarafından belirtilmesi gerekir.
g) Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.

6.2. KARGOLU ÜRÜNLER TESLİMATI

a) Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır.
b) Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir.
c) ALICI, ÜRÜN'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
d) Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir.

6.3. KURULUM SATIN ALMA OPSİYONLU ÜRÜNLER HİZMETİ TESLİMATI

a) Kurulumu müşteriye ait olan ürünlerde ek kurulum hizmeti satın alınmış ise ÜRÜN teslim edildikten en geç yedi (7) gün içerisinde kurulum hizmeti planlanır.
b) Planlanan hizmet tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.
c) Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.
d) Ek kurulum hizmeti alınan ürünün, kurulum hizmeti gelmeden önce açılıp kontrol edilmesi ALICI’nın sorumluluğundadır. Kurulum hizmetinden önce üründe bir kusur varsa tamamlanmış olması önemlidir.
e) Ek kurulum hizmeti ile kurulmuş ürünlerin iadesi durumunda ürünün yeniden demonte yapılması ALICI’ya aittir.

7. SİPARİŞ İPTALİ

ALICI henüz teslim edilmeyen ürünlerde sipariş tarihinden itibaren 3 gün içerisinde ücretsiz iptal veya değişim talebinde bulunabilir. 3. gün sonrasındaki iptal talepleri için Cayma Hakkı, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ şartları geçerlidir.

8. CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ

a) ALICI, STANDART ÜRÜN’lerde teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

i) Tüketici Cayma hakkı süresi, mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ALICI’nın ÜRÜN’ü teslim aldığı gün başlar. Ancak ALICI, sözleşmenin kurulmasından ÜRÜN’ün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
ii) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, birden fazla parçadan oluşan mallarda ALICI’nın son parçayı teslim aldığı gün, teslimat günü olarak kabul edilir.
iii) Cayma talebinizi cayma hakkı süresi dolmadan [email protected]’a e-posta göndererek veya ……………. numaralı çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.
iv) ALICI’nın cayma hakkı kullanım süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade alınmamaktadır.

b) ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde cayma hakkını kullanamaz.

i) ALICI’nın cayma hakkı kullanım hakkı olmayan ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde, kabul etmek tamamıyla SATICI’nın inisiyatifinde olmak üzere ALICI’nın iade talebini geri çevirmemek adına ÜRÜN fiyatı üzerinden ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde %30 kesinti ile iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.

c) Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır.

9. GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER

a) Satılan ÜRÜN, VİVENSE tarafından 2 sene boyunca garanti kapsamındadır.
b) ÜRÜN’de bir kusur olduğu fark edildiği durumlarda SATICI, 30 gün içinde sorunu çözmeyi taahhüt eder. Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında SATICI’ya bildirilmelidir.
c) ALICI’nın kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.

10. ÖDEME İADESİ VE PROSEDÜRÜ

a) SİPARİŞ İPTALİ ile ilgili ödeme süreci, ALICI’nın talebi göndermesini takip eden 7 iş günü içerisinde başlatılır.
b) ÜRÜN iadesi ile ilgili iade ödeme süreci, ÜRÜN’ün SATICI’ya ulaşmasını takip eden 7 iş günü içinde başlatılır.
c) Katılım alt limiti olan bir kampanya dâhilinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplanırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılamadığı durumlarda geçerli kampanya devre dışı kalır ve ücret iadesi kalan tutara göre hesaplanır.

10.1. KREDİ KARTI İLE ÖDEMEDE İADE

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.

10.2. MOBİL POS KREDİ KARTI İLE ÖDEMEDE İADE

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda bahsedilen prosedür gereğince ALICI’ya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka’ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.

10.3. HAVALE/EFT ILE ÖDEMEDE İADE

a) ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına iade yapılır.
b) Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

11. GENEL HÜKÜMLER

ALICI, www.evseren.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürüne ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
Fiyatlar piyasa koşullarına veya yapılabilecek kampanyalara bağlı olarak, anlık değişikliklere uğrayabilir. EVSEREN, dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.
SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün SATICI'ya gönderilmesi zorunludur.
Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) olması halinde veya garanti kapsamında ve şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için söz konusu ürünlerin yetkili servisi ile irtibata geçilerek onarımın sağlanması gerekir. (Beyaz eşya ve elektronik ürünlerin garanti kapsamları üretici firma tarafından sağlanmaktadır. “
EVSEREN DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI TİC.LTD.ŞTİ.”nin sorumluluğu kabul edilemez.) 

385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.
ALICI'nın sipariş verdiği ürün bedelini ödememesi ya da satış bedelinin kredi kartı hesabında gerekli meblağ olmaması sebebi ile tahsil edilememesi durumunda ürün satışı gerçekleşmeyecektir. ALICI, siparişin işleme alınma zamanının, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilâtın yapıldığı veya ödemeyi yaptığı an olduğunu, bu tahsilatın yapılamaması durumunda SATICI'nın herhangi bir ürün sunmakla yükümlüğü olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
SATICI, İnternet Sitesi’nde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir.

12. UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dâhilinde doğrudan yerleşim yerinizin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.

13. DELİL ANLAŞMASI

Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur.

14. YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme’nin kabul edilerek onaylanması ve İnternet Sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu Sözleşme yürürlüğe girecektir.
ALICI, SATICI’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
İnternet Sitesinde yer alan Ön Bilgilendirme Formu ve ALICI tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.

Çerez Kullanımı